[Librezale] Terminologia

Mikel Goņi mikel.goni a bildua googlemail.com
Ost, Ots 28, 21:55:24, CET 2007

kaixo
Webgune hitzaren inguruan, ez dago zalantzarik ni oker nengoen,
Euskaltzaindiak horrelako araurik eman badu eta Berriaren estilo liburuan
horrela azaltzen bada, ez naiz ni izango kontra esango duena.
Alperra ibili nintzen eta euskalterm-ek nire aurreiritzia konfirmatu zuenez
nik banaturik proposatu nuen. Oker nengoen eta zin dagit hemendik aurrera
horrela idatziko dudala.
Arbelara irten eta 2000 aldiz idatziko dut?

Mikeltxo

Asteartea 27 Otsaila 2007 20:05(e)an, 3ARRANO(e)k idatzi zuen: