[Librezale] Terminologia

Mikel Goņi mikel.goni a bildua googlemail.com
As, Ots 27, 16:43:14, CET 2007

Aupa Pi! (eta besteak)

Nik begiratu bat egin diot eta hainbat gauza aurkitu ditut:

Wiki terminologian:

Nik uste dut bi hitz (bai ingelesez eta baita euskaraz ere) direla, beraz web
gune. Euskaltermek halaxe esaten du ere.

Bestalde zuk proposatutakoetan, ortotipografia akats bat: player=
errproduktorea  jarri beharrean errepoduktorea.
Eta vulnerality hitzerako hurrakortasuna proposatzen da. Kasu honetan eta
urratu (legea edo eskubideak urratu esapidean bezala) hitzetik eratorria
baldin bada h-rik gabe idatzi behar da

Asteartea 27 Otsaila 2007 13:12(e)an, pi(e)k idatzi zuen: