[Librezale] Hitzulpen memoriak

Gorka Bereziartua gbereziartua a bildua argia.com
Or, Ots 9, 13:09:51, CET 2007

Aupa Txupete eta gainontzeko Librezale kideok, hau nire lehen mezua da

Esaten duzunaren harira, Euskalbar baliagarria izango ote zaizun
pentsatu dut: http://www.interneteuskadi.org/euskalbar helbidetik
txertatu dezakezu nabigatzailean eta bertan ES-EU aukeratuta hainbat
hiztegitan kontsulta ditzakezu horrelakoak (Euskaltermen adibidez nahiko
bilaketa espezializatuak egin daitezke). Ez dakit horrelako zerbait
bilatzen ari zinen...

gorka b.

Iker Perez de Albeniz - Txupete -(e)k dio: