[Librezale] Hitzulpen memoriak

pi pi a bildua beobide.net
Or, Ots 9, 13:22:24, CET 2007

Iker Perez de Albeniz - Txupete --(e)k esan zuen:
> Ba al dago hitzulpen memoriak kudeatzeko Web aplikazio bat? hau da..
> bertan hizkuntz ezberdinen hitzulpen memoriak igo ta gero bilaketak
> egin.. adibidez.. ES eta EU hitzulpen memoriak igo gero "Nombre de
> uaurio" sartu ta hitzulpena aurkitu..?

Nik ez dut horrelakorik ezagutzen, pootle bidez bi hizkuntzetako fitxategiak igoaz bilaketa
egin ahal izango zen baina ez dizkizu ioniz erdara-euskara parekatuko beraz bilaketa
ingelesezko terminoaz egin ebharko zela pentsatzen dut, nahiz egia esan ez dut sakonki
begiratu horrelako aukerarik dagoen edo ez
A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes