[Librezale] xfce euskaraz ... arazotxo bat

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
As, Ots 6, 09:48:32, CET 2007

pi(e)k dio:
> Erantzuna zerrendara bidaltzen diat beste inori lagungarri egingo balitzaio ere, eta bide batez google-k indexatzeko (zerrendako google-k indexatzen zituen ezta?)

  bai, mezuak indexatzen dira!!

rtsioetarako konpondu diat eta 4.4-ean aldatzeko baimena eskatu diat
(baina ez dut argi paketeak berregingo dituztenik).

> Arazoa menu.xml.eu fitxategian zegoen sistema menura deia egiten dion "lotura" euskaraturik bait zegoen eta ez da hala egon behar, eskuz aldatu nahi ezkero hau aldatu:
>
> pi a bildua zerb:~/euskaraketak/xfce4/berria/xfdesktop/branches/xfce_4_4$ diff menu.xml.eu ../../trunk/menu.xml.eu
> 80c80
> <       <include type="sistema" style="simple" unique="true"/>
> ---

  aldaketa hau eginda oraindik menua ez dabil ondo!!

  (erantsita bidaltzen dut fitxategia)
A non-text attachment was scrubbed...
Name: menu.xml.eu
Type: text/xml