[Librezale] Foroa eta Spam-a

pi pi a bildua beobide.net
Or, Api 27, 09:39:11, CEST 2007

Kaixo aspaldikos

Foroan beti eta zabor gehiago sartzen ari da, ez dakit zuzenean datubasea erasotzen ez duten gonbidatuek
nahaspilatzen ez banaiz behintzat) egin ezin duten gai berriak irekitzen ari bait dira.

Beste alde batetik konfigruazioan aldaketa bat egiten saiatu naizenean errore hau emaan dit:

Error: Unable to write quickjump cache file to cache directory. Please make sure PHP has write access to the
directory 'cache'.

Orain ezin nauk ftp bidez sartu (gainera pasahitza ez dut hemen) beraz norbaitek begirada bat bota badiezaioke
hobe, beste alde batetik foroa eguneratzea (edo zerbait) beharrezko delakoan negok egunero bi/hiru zabor mezu sartzen
ari bait dira, edo horiek ezabatu ditut nik azken egunotan baina beste norbait ere egon liteke garbiketa lan horiek
egiten.

Zer pentsatzen ?

--
Piarres Beobide