[Librezale] Euskal Herria 2.0 jardunaldiak

Mikel Olasagasti hey_neken
Ast, Ira 14, 15:56:17, CEST 2006

Kaixo!

(...)
> Norbait joateko intentziorik ?

Ni bertan izango naiz bi egunetan... antolaketa... en fin. Printzipioz
irratia montatuko dugu, streaming bitartez bertan egon nahi eta ezin
duenak entzun dezan, eta AJAXekin muntatutako txat bat egongo da
prestatua webgunean... rifirafeak edo egoteko.

> jalgihadi-k zerrendan jarraitzen al du ?

jalgihadiren atzean Patxi Gaztelumendi dagoela susmatzen dut ;)

> Zer esan nahi ote du " Librezale.org komunitatea,
> auzolanaren esperientzia bezala, bertan egotea interesgarri litzateke."-rekin ?

Hitzaldien funtsetako bat euskal herriko komunitate birtuala /
lankidetza indartzea da, eta Librezalek nahiko komunitate lan egiten du
zentzu hortan... hori esan nahi duela pentsatzen det :)

Ondo izan,

MiKeL