[Librezale] Euskal Herria 2.0 jardunaldiak

Julen julenx
Ast, Ira 14, 15:41:16, CEST 2006

On 9/14/06, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:

> Galdera:
>
> Norbait joateko intentziorik ?

Ni gehienbat irailaren 21eko jardunaldian interesatuta nengoen,
lokalizazioa tratatuko baita. Pena da baina hilaren 20tik 25era
bitartean Alemanian egongo naiz, beraz ezingo naiz bertaratu.

> jalgihadi-k zerrendan jarraitzen al du ? Zer esan nahi ote du " Librezale.org komunitatea,
> auzolanaren esperientzia bezala, bertan egotea interesgarri litzateke."-rekin ?

Bertan besteak beste lokalizazioaren inguruko gaiak tratatuko direnez
eta guk hain zuzen hori egiten dugunez, softwarea lokalizatu, ba
interesgarria dela gure presentzia. Nik behintzat hori ulertzen dut.

> ala...

Geroarte,