[Librezale] pootle antzerako beste proiektu bat ... Translate Tools-ekin zer ikusirik ez daukana

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Or, Aza 24, 11:31:00, CET 2006

pi(e)k dio:

> Ez dut garapenari buruzko edo lizentziari buruzko argibiderik ikusi web-gunean, ezta dituen ezaugarriei buruz, ikusi
> dudanez proiektua bera hizkunzta batetara itzulpenak egiteko da kannadaera? (kn) zuzenean baina ez dut zein software
> biedz eginten duten buruzko argibidrik aurkitu.
>
> Ez diat denbora gehiegirik begiratzeko beraz galdetzea nahiago, datu horiek aurkitzeko gai izan zara?

 ups barkatu ... emandako loturak Kannada izeneko Indiako hizkuntza
baten inguruko itzulpenak dira ... atzekaldean dagoen itzulpen softwarea
Entrans izena dauka:

	http://sourceforge.net/projects/entrans/

 Antza Indiar hauek beraien hizkuntzarako itzulpenak egiteko garatu
duten proiektua da hau ... pinta ona dauka!!