[Librezale] pootle antzerako beste proiektu bat ... Translate Tools-ekin zer ikusirik ez daukana

pi pi a bildua beobide.net
Or, Aza 24, 09:56:13, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:
> pootle antzerako beste proiektu bat ... Translate Tools-ekin zer
> ikusirik ez daukana:
>
> 	http://kannada.sampada.net/
>
> kannada martxan ikusteko:
>
> 	http://translate.sampada.net/main.php

Ez dut garapenari buruzko edo lizentziari buruzko argibiderik ikusi web-gunean, ezta dituen ezaugarriei buruz, ikusi
dudanez proiektua bera hizkunzta batetara itzulpenak egiteko da kannadaera? (kn) zuzenean baina ez dut zein software
biedz eginten duten buruzko argibidrik aurkitu.

Ez diat denbora gehiegirik begiratzeko beraz galdetzea nahiago, datu horiek aurkitzeko gai izan zara?

Oharra: Hey zure zai nago pootle martxan ipintzeko

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...