[Librezale] Wiki-ko datuak ?

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Aza 22, 10:17:18, CET 2006

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Aupa!

> Tikia ez dago ezabatua, beraz, datuak errekuperatu daitezke. Hori bai,
> librezalen spam *asko* dago edo egon zen, ze googletik trilloi bat aldiz
> sartzen saiatzen dira tikira oraindik jeje (eta ez mozillaren datuak
> ikustera :P)

Ados, eskuratzen saiatuko nauk.

> Arazorik ez, datu baseetako datuak dituen edonork egin dezake... edo
> pare bat egun barru nik, zuek ikusi (lanez goraino nabil... ta pare bat
> gauza amaitzean
>  pootle-i ere egurra eman beharko zaio ez? ;) )

Librezale.org/mediawiki ez dagoenez (etxean instalatu bezain laster helbide hori badabil, naiz oraindik ez databasea
konfiguratu instalazioak bera egiten bai du hau) kasi nahiago dut itxoin eta zuk egitea ;) gainera egun pare bat
itxoitea arazorik ez delakoan negok.

Pootle-rena bai hori zuk esan bezain laster jartxen dugu martxan, oraintxe pootle eta svn bateratzea probatzen ari
nauk eta ez dakit zehazki nola egin behar den baina fitxategiak euskaratzeko gaian ez dago arazorik.

Bide batez inor ez da animatzen proiektu garatzaile bati idazteko (ez nauk gogoratzen zein proiektu atera ziren
aukeran) eta euskaraketa saiakera hasi behar dugula esaten ? Ez da horrenbesteko lana eta arazorik izan eskero nik
lagunduko