[Librezale] Wiki-ko datuak ?

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Aza 22, 09:56:18, CET 2006

Aupa!
> Kaixo, galdera bat:
>
> Norbaitek ba al du wiki zaharreko dump bat ?

Tikia ez dago ezabatua, beraz, datuak errekuperatu daitezke. Hori bai,
librezalen spam *asko* dago edo egon zen, ze googletik trilloi bat aldiz
sartzen saiatzen dira tikira oraindik jeje (eta ez mozillaren datuak
ikustera :P)
> Eta bide batez Hey_neken mediawiki instalatzeko aukera hori ?

Arazorik ez, datu baseetako datuak dituen edonork egin dezake... edo
pare bat egun barru nik, zuek ikusi (lanez goraino nabil... ta pare bat
gauza amaitzean
 pootle-i ere egurra eman beharko zaio ez? ;) )

Ondo izan,

MiKeL