[Librezale] kamisetak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Aza 11, 19:31:04, CET 2006

Ibon Igartua wrote:
>  zure Anaia diseinua egiteko prest badago ... kristona!
>
>  Aspaldi ingelesez dagoen testu bat (fsf-ekoa) euskaratzea proposatu zen
> kamiseta bat egiteko ... testuak honela dio:
>
> 	"Free software, free society"
>
>  Modu desberdinetan itzuli daiteke:
>
> 	Software librea, gizarte librea
> 	Software librea, gizarte askea

Lelo honen grazia softwarea eta gizartearen artean egiten duen erlazioa
da. Horregatik bietan "librea" hitza erabili beharko genukeela uste dut,
  jendea librea eta askearen arteko erlazioan pentsatzen hasi ez dadin.
Hau da, jendea ahalik gutxien nahasteko eta atentzioa softwarea eta
gizartearen erlazioan jartzeko.