[Librezale] kamisetak

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Lar, Aza 11, 14:21:27, CET 2006

 zure Anaia diseinua egiteko prest badago ... kristona!

 Aspaldi ingelesez dagoen testu bat (fsf-ekoa) euskaratzea proposatu zen
kamiseta bat egiteko ... testuak honela dio:

	"Free software, free society"

 Modu desberdinetan itzuli daiteke:

	Software librea, gizarte librea
	Software librea, gizarte askea