[Librezale] asanbladako aktak [Domeinua]

pi pi
Iga, Maiatza 21, 22:51:28, CEST 2006

Lehenik sentitzen dut ezin joan izatea (lana), espero dut hemendik aurrera
apur bat lasaiago ibiliko naizela eta gauza gehiago egiten astea.

Erantzunak zatitu egingo ditut  apur bat luze aterako bait da bestela eta horrela ez
dira gaiak galtzen.

> DOMEINUA
> --------
>
> Domeinua Internick-era pasatu da. Morok Pik egindako transfer eskaria
> onartu duela dio eta gaur bertan edo bihar asko jota prest izango dela dio.

Jaso dut dagoeneko baimena, inoiz ez dudanik horrela muntatu ziurtatzeko, egin beharrekoa
hostaliaren dns zerbitzariak ipintzea eta listo ezta ? hala egin det beraz oker egin badut
esan baina ezezkoan negok.

Oraintxe horrelaxe zegok:

pi a bildua zerb:~$ whois librezale.org
[...]
Domain ID:D98238606-LROR
Domain Name:LIBREZALE.ORG
Created On:09-Jun-2003 08:52:40 UTC
Last Updated On:21-May-2006 20:35:54 UTC
Expiration Date:09-Jun-2007 08:52:40 UTC
Sponsoring Registrar:Intercosmos Media Group Inc. (R48-LROR)
Status:TRANSFER PROHIBITED
Registrant ID:IMG-102737
Registrant Name:Piarres Beobide
[...]