[Librezale] Batzarrari buruzko infoa

Ibon Igartua i.igartua
Al, Mar 27, 20:47:44, CEST 2006

 Nire ustez kontutan hartzekoa da mundurat.net-ek egindako proposamena.
Pausumedia.com eko proposamena ere entzun beharko genuke, eta
dagoenarekin erabaki bat hartu.

 Diruari dagokionez, momentuz kontuak ondo doaz. 11 pertsonak jarri dute
botea ... rakentz-ek ere komentatu zuen jarri behar zuela baina kontuan
ez dut ezer jaso ... agian pasatuko zitzaidan edo akatsen bat egongo zen
transferetzia egiterakoan?

 110 Euroko botea jaso dugu eta bi hilabetetako faktura pasatu digute
... beraz 70 Euro geratzen zaizkigu

http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=Otsailan+jarritako+botea

 Asanblada noiz egingo dugun erabaki behar dugu ... proposamenik?

 Zer moduz apirilaren 8-an? goizegi?