[Librezale] Batzarrari buruzko infoa

Ibon Igartua i.igartua
Ost, Mar 15, 01:08:45, CET 2006

pi wrote:

> Al lorito ziurrenik ezingo dut joan :! kanariasea noa (lanera), oraindik ez didate data ziurtatu baina diurdienez aste bukaera hori han egongo nauk saretxo bat muntatzen.

 jende gutxi garela, eta ikusita txopi ez dagoela eta agian pi ere ez
dagoela, beste data bat planteatu genezake, ezta?

 aurreko bileran 25-a jarri genuen hostaliako fatura hilearen hasieran
pasatuko zigutela uste genuelako ... hostaliakoa momentuz ez da arazoa,
dirua daukagulako, beraz ez dago arazorik beste egun batean egiteko ...

 zer iruditzen zaizue? proposamenik?