[Librezale] softwarea liberatzeko...

Julen julenx
Al, Mar 13, 19:47:18, CET 2006

On 3/13/06, Joseba <joseba a bildua euskalerria.org> wrote:
> Kaixo guztioi,
>
> Galdera inozo batekin natorkizue, Munduan dagoen programa onenetako bat
> daukagu (elkarte gastronomikoetan kontua egiteko balio duen programa),
> eta bere kodea liberatu egin nahi dugu. Zer egin behar da horretarako?
> non kokatzea komeni da?...
>
> Ondo segi,
> Joseba.

Kaixo Joseba.

Posible izango al zenuke kontu hau gehiago zehaztea mesedez? Nolakoa
den programa, zein hardware behar den (edota zein hardwaretan erabil
daitekeen), zein sistematarakoa den, ... Asko interesatzen zait kontu
hau, izan ere nire elkartean kontuak eramateko holako soluzio baten
bila dabiltza.
Eskertuko nuke ba edozein xehetasun.

Eskerrik asko ta ondo izan.