[Librezale] nire alea

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
As, Mar 7, 12:18:02, CET 2006

Aupa jefe,

> - erantsita bidaltzen dizuedan kamiseta euskaratu eta saldu (gitxienez gure artean banatu)

Serigrafian ez dut uste 100 baino gutxiago egiterik egongo den, eta
kopuru hoietan aurrea, atzea eta besoa inprimatzea nahiko garesti
aterako litzateke enpresa batean eginda (*), beraz saltzeko apur bat
txungoa izan daiteke. Gure artean banatzeko bada agian  transferra
erabili daiteke, ez da batere merkea ere baina kopuru minimoa 1 da.
Kalitate aldetik ez da gauza bera baina tira, nahiko hobetu dira, nik
badaukat batenbat eta marrazkia ez doa labadorara sartutako lehenbizikoan.

(*) Gaztetxe batzuk badaukate (bazuten?) serigrafia makina, baina nik ez
dakit hoiek erabiltzen.

> Gure kasuan, "Software Librea / Gizarte Librea" lelopean, librezale.org bezala sinatu genezake kamisetaren besoan

Lotura / Esteka bezain zaharra den eztabaida bat berpiztuz zergatik ez
"Software librea, Gizarte askea" bezalako hitz jokoren bat? (edo
"Programa piratak, Gizartea musutruk" ere ona da... ah ez, ez da.)

Osoitz