[Librezale] nire alea

Ibon Igartua i.igartua
Al, Mar 6, 23:44:01, CET 2006

teketen wrote:
> Aupa lagunak,
>
> Ni ere prest nago laguntzeko. Oso gutxitan parte hartzen dut zerrendan
> baina beharbada norbaitek ezagutzen nau.

 bueno ... martxa honetan ez dugu jakingo diruarekin zer egin :)

 asanbladan hitzegin beharko genuke horretaz, baina hauxe da nire
proposamena:

 - erantsita bidaltzen dizuedan kamiseta euskaratu eta saldu (gitxienez
gure artean banatu)

 - atzekaldean GPL lizentziaren sarrera dakar inprimatuta:
	http://www.librezale.org/lizentziak/gpl_eu.txt

 - beso batean, fsf-europe jartzen du

 Gure kasuan, "Software Librea / Gizarte Librea" lelopean, librezale.org
bezala sinatu genezake kamisetaren besoan

zer iruditzen zaizue?

		ibon

P.S. Garagardoa ez dator kamisetarekin :)
Izena: free.jpg
Mota: image/jpeg
Neurria: 35367 bytes
Azalpena: ez dago erabilgarri