[Librezale] Xfce-ri buruzko orria

pi pi
As, Eka 6, 00:05:59, CEST 2006

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Ieu!

> Ea, kontutxo bat. Ezta hobea zuzenean 4.4ri buruz idaztea 4.2ren ordez?
> Bigarren rc-a kalean dagoenez, etorkizunean berrikuntza bat gutxiago
> edo...

Hori bai baina 4.4-ean ahal badut beintzat gune ofiziala euskaratzeko
asmoa dut, baina oraingoz gunearen eraldaketan lanean daude eta oraindik
ez daude orrialde gehienak eginak.

Beraz eta oraingoz denbora batez jende gehienak 4.2-a erabiliko duenez,
4.4-a azkarrenez abuztu bukaeran kaleratuko da eta hortik banaketa
ezberdinetara beraz gehienek ez dute ikusiko urria/azaroa arte beintzat,
beraz orria ez zen zaharkituegia geratuko abendu arte beintzat, ea
ordurako webgune nagusia itzultzen dudan.

> Eta behin 4.4ri buruzko komentarioa eginda, *thunar-i buruzko
> parrafotxoa ere etzen gaizki etorriko :P

Dana egingo da bere momentuan, lasaitasuna

> Ondo izan!
>
> *thunar: XFCE mahigainaren fitxategi arakatzaile berria da, eta 4.4
> bertsioaren zer esan geyenak honen inguruan joango direlakoan nago...

Badakit, nik svn bertsioa erabiltzen dut esuakraketa egiten joateko
baina ikusi dudanez rc-a dagoeneko debian/SID-en dago, beraz norbait
animatzen bada akatsak bidaltzera bertsio ofiziala atera baino lehen
konpontzeko astia egongo litzateke, gainera bertsio horretan xfce-godies
esaten dietenetako (panel edo idazmahai applet antzerakoak) batzu
euskaratu ditu, beraz apurka aurreraka doa gaia.

ala...