[Librezale] Xfce-ri buruzko orria

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Eka 5, 23:40:42, CEST 2006

Ieu!

> Aupa mutilak:
>
> Gutxi gora behera listo dut xfce-ri buruzko orrialdea [1]. Nirea ez denez web
> diesinua betiko moduan orrialdea hemendik eta handik lapurtzen egin dut Iruzkinak,
> kritikak, gomendioak edo edozer oni etorriak izango dira.

Ea, kontutxo bat. Ezta hobea zuzenean 4.4ri buruz idaztea 4.2ren ordez?
Bigarren rc-a kalean dagoenez, etorkizunean berrikuntza bat gutxiago
edo...

Eta behin 4.4ri buruzko komentarioa eginda, *thunar-i buruzko
parrafotxoa ere etzen gaizki etorriko :P

Ondo izan!

*thunar: XFCE mahigainaren fitxategi arakatzaile berria da, eta 4.4
bertsioaren zer esan geyenak honen inguruan joango direlakoan nago...
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.mundurat.net Mundurat Sarea