[Librezale] Er: Re: Er: Re: [Fwd: EuskalIRC Txat Zerbitzuak]

Aritz aritz
As, Urt 31, 15:07:05, CET 2006

Aupa,

Nahi baduzu web gunetik konektatzeko beste zerbait erabil dezakezu, baina
gure ustez orain arte erosoena eta praktikoena PJIRC
(http://www.pjirc.com/main.php) da,  gainera doakoa denez ez dago arazorik.
EuskalIRC-ko web gunean (www.euskalirc.com) dago jarrita. Koloreak alda
daitezke eta atzeko "fondo" hori ere bai. Nahi baduzue ikusi, "Sar zaitez
txatera!" estekan klikatu.
Nik uste dut zuen web gunean testua kokatzen den lekuan arazorik gabe sar
dezakezuela applet hau.

Ondo segi!
--
Aritz