[Librezale] Er: Re: [Fwd: EuskalIRC Txat Zerbitzuak]

Txopi txopi
Al, Urt 30, 23:13:29, CET 2006

Nik IRCa asko erabiltzen dut eta #librezale sortzen badugu bertan
ibiliko naiz :-)

Gainera, EuskalIRC bultzatzea oso egokia ikusten dut gurekin zerikusi
asko ditue eta. Horren erakusle Aritz hemen dagoela ezta? je je je

Web interfase hori teknikoki nola izango zen jakin nahiko nuke. Java
appletak erabiliz? HTML hutsez? Gure webgunearen estruktura kontutan
izanda, non jarri genezake txaterako atala?

Nik wordpress-eu weblogeko erabiltzaileon artean lana errazteko IRC
kanal zabalduko nuke... Gero jendeak erabiliko duen ala ez beste kontu
bat da.