[Librezale] Webgune konfigurazio okerra?

Igor Morillo igor
Lar, Ots 18, 12:30:14, CET 2006

Kaixo:

Egon naiz DNS-ak begiratzen eta librezale.org oraindik

ns1.zuhar.net eta
ns2.zuhar.net-era apuntatzen du.

Agian ez dago arazorik horrekin (teorian makina berean daudelako bai
zuhar eta bai oraingo paketea), baina nik esango nuke aldatu beharko
liratekeela.

Beraz esan zeintzuk izan behar duten orain DNS-ak eta aldatuko ditut.
.org domeinu bat izanik minutuetako kontua izango litzateke.

Agur,

Moro

> Barikuan migrazioa egin gabe utzi zuten eta domeinuaren atzean ez zegoen
> ezer, posta zerrendak hilik..., hitzartutakoa gogoratzeko deitu nien.
> Orain, ordea, dena dabil webgunearen indizea kenduta (index.php-ra
> berbideratzen duen index.html batek ere ez du ezer egiten), eta ezin dut
> beraiekin hitzegin, bi aukera bururatzen zaizkit: 1) Migrazioa bukatu
> gabe utzi dute ostirala arratzaldea zelako eta marroia jan behar izan
> zuena neska/mutil-lagunarekin geratuta zegoelako edo 2)  Oraindik ez
> diegula ordaindu eta horregatik indizea tapatzen dute.

> [...]

Igor Morillo			igor a bildua zuhar.net
Zuhar Komunikazio teknologiak	http://www.zuhar.net
Zamakola 9, behea		Tel.: +34 94 4792867
48003 - Bilbo			Fax.: +34 94 4152495

  Mezu hau goi-buruan aipatutako pertsonei zuzendua dago
   eta isilpeko informazioa izan dezake. Hori dela eta,
   hutsegite baten ondorioz jasotzen duenak jakin beza
   bertan dagoen informazioa ezkutukoa dela eta legeak
  galarazi egiten duela berori baimenik gabe erabiltzea