[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

^pi^ pi
Ast, Ots 9, 17:50:06, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  aupa !
>
>   hemen gaudenon artean 10 euro bakoitzeko jarrita dirua izango genuke
> urtebeteko hostatua ordaintzeko, eta helburua bi hilabeteko hostatua
> ordaintzea da, beraz ez gara pasatu behar :)

Ba niri ez zait oker iruditzen bai hori bai foroan (edo beste inon) publikoki ohar bat kaleratzea, nahiz ez diat uste horrek arrakasta handiegirik izango duenik, lortuko balitz dirua beti ondo egongo da bai ostalaritza/domeinu ordainketentzat (oraindik ez da erabaki zer pasako den 2 hilabete barru) eta bestela beste edozer egiteko (pegatak akaso?)

ala...