[Librezale] Zerbitzaria, gaudenean geratuz

Ibon Igartua i.igartua
Ast, Ots 9, 17:05:03, CET 2006

Joxe Rojas wrote:
> Neuk ere jarriko ditut. Eta, nahi izanez gero, kontua komentatuko dut,
> adibidez, Bilbo Hiria Irratian eta/edo Aizu! aldizkarian, ea jende
> gehiago animatzen den. (Baina lehenengo zehaztu behar dugu kontu hau
> publiko egin nahi dugun ala ez, eta noraino...)

 aupa !

  hemen gaudenon artean 10 euro bakoitzeko jarrita dirua izango genuke
urtebeteko hostatua ordaintzeko, eta helburua bi hilabeteko hostatua
ordaintzea da, beraz ez gara pasatu behar :)

agurrak,

		ibon