[Librezale] Asanblada deialdia

valpur valpur
Ast, Ots 2, 10:23:09, CET 2006

Kaixo guztioi:

Ni ezin naiz egon. Egia esan asken boladan honetan ez dut ezertan parte
hartu, (Zuharren migrazio ez-birtualan izan ezik). Larunbatean erabakiko
duzue baina orain arte komentatu ditugun kontuak hauek izan dira:
- umorea.php horria niretzat ezinbestekoa, hil ala bizikoa, da egunero
lanean asteko. Ez da negoziagarria.
- librezaleren gaur eguneko hostina ez zen oso garestia eta hidako -marra
(inglesesko deadline-etik) erraz luzatu daiteke hilabete batez.
- Etxean ba daukat ordenagailutxo bat zerbitzari lanak egin dezakeena. Hor
plataforma guztia montatu daiteke. Ez da erabiltzen ezertarako eta beste
helburu bat topatu ezean honetarako dedikatu daiteke
- ISP lanak egiteko nire etxea eskeini nuen. Ibonek baita. hori
konkretatzeko momentuan atzera bota behar dut nire burua Arsys-ek atzo mezu
itsusi bat bidali zidan eta seguraski erabaki grabe bat hartu beharko dut
interneten inguruan. Honek esan nahi du agian denbora batez konexio gabe
egongo naizela. Ikusiko dut.Timofonica? Ardanzatel? Correos y Telegrafos de
Espaņa? Txalaparta balkoian?

agur,

     jordi