[Librezale] wikiThunderbird - zalantzak - Estilo liburua

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Or, Abe 29, 15:40:31, CET 2006

Ibon Igartua(e)k dio:
> http://wiki.librezale.org/index.php/Thunderbird2.0-Akatsak
> zalantza batzuk utzi ditut!
>
> Bide batez, ia azkenean estilo liburua txukuntzen dugun eta
> Firefox/Thunderbird 3-rako horrelako hitz guztiak homogeneizatzen ditugun!!

Ea gaur igotzen dudan bozketako emaitzen taula, baina egia esan ez naiz
oso ondo moldatzen wikiaren editorearekin...
> [...]
> Estilo liburua mantentzeko komisio txiki bat egitea proposatzen dut.
> (hiru-lau lagunen arteko posta zerrenda?) Komisio horrek erabakiak hartu
> eta wikian sortzen dugun estilo liburuan sartuko zituzten erabakitako
> hitzak, beharrezkoa bada, azalpen txiki batekin.
>
> http://wiki.librezale.org/index.php/Euskara_estilo_liburua ???
>
> Kanpoko norbait erabaki haiekin ados ez badago, orduan librezale foroan
> edo posta zerrendan eztabaidatuko genuke, baina lan egiteko modu arin
> bat behar dugu.
>
> zer deritzozue? ... nik komisioan parte hartu ez, baina nire laguntza

Niregatik bikain, baina nor ausartuko da komisio horretako kide izatera?
Batez ere "euskara kontuetan adituak" hori idatzi ostean ;-) ?

Baina bai, beharrezkoa da horrelako zerbait, ze ezin gara beti
bozketekin ibili, batez ere hitz mordoa izango direlako eta jendearen
partehartzea ez delako oso handia. Ni laguntzeko prest.

> bide batez, euskarari buruzko zalantzak ditugunean, laguntzeko prest
> dagoen lagun itzultzaile bat ezagutzen dut!!

Bikain, eta bestela Itzul zerrendan ere galdetu dezakegu!