[Librezale] boroPress

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Abe 23, 14:00:08, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:

>  aupa Txopi eta wordpress-eu proiektuan zaudeten guztiok!
>
>  honen berri ba al zenuten?
>
> 	http://boropress.org/

>  mantentzen al duzue beraiekin kontaktua?

Nirekin kontaktuan jarri ziren eta WPEU gunean albiste bat laster jartzea
espero dut (beraiek edo nik neuk). Euskaratzen ari diren guztia gurean
eskuragarri jarri nahi dut eta beste edonork wordpressekin erlazionatutako
edozer webgunean berri eman nahi dut. Baina gutxi-gutxika, dena batera
ezin da egin eta :-)

Eskerrik asko abisuagatik Ibon.