[Librezale] Estilo libururako: bozketaren emaitzak

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Or, Abe 22, 22:38:03, CET 2006

Lehenik eta behin barkatu emaitzak zenbatzeko hainbeste denbora hartu
izanagatik. Baina tira, dagoeneko eginda dago zenbaketa eta berdinketa
pare bat dauden arren, hauek dira emaitzak (urdinez daudenak dira
aukeratu direnak):

Tresna-barra
Tresnabarra
Tresna barra
Albo-barra
Alboko-barra
Alboko barra
Albokobarra
Egoera-barra
Egoerabarra
Egoera barra
Korritze-barra
Korritze barra
Higitze barra
Higitze-barra
Korritzebarra
Scroll-barra
Lastermarka
Laster-marka
Laster marka
Lasterbidea
Laster-bidea
Lastertekla
Laster-tekla
Laster giltza
(...) dinamikoa
(...) bizia
Desgaitu
Ezgaitu
Etxe orria
Hasiera orria
Hasierako orrialdea
Hasierako orria
Hasiera-orria
Hasiera orrialdea
Eposta
E-posta
Posta-e
ePosta
Deskargatu
Jaitsi
Eraitsi
Popupak
Pop-upak
Popup-ak
Pluginak
Gehigarriak
Plugin-ak
Cookieak
Cookie-ak
Cookiak
Cachea
Cache-a
Katxea
Katxe-a
Kaxa
Webgune
Web gune
Letra mota
Letra-mota
Letra-tipo
Letra tipo
Hizki mota
Auto-antzeman
Autoantzeman
Auto-atzeman
Autodetektatu
Auto-detektatu
Autoatzeman
Autokorritze
Auto-korritze
Autohigitze
Autoscroll
Autohigidura
Segurtasuna
Karaktere-kodeketa
Karaktere kodeketa
Karaktere kodesorta
Zabor-posta
Zabor posta
Spam posta
Zabor-mezua
Zabor mezua
Spam mezua
Helbide-liburua
Helbide liburua
Helbidetegia
Kontu ezarpenak
Kontu-ezarpenak
Berri-taldea
Berri taldea
Albiste taldea
Bigarrena minuskulaz
Bigarrena maiuskulaz

Ikusten duzuen bezala berdinketa hauek daude:

1.- Autokorritze / Auto-korritze
  Ondo baderitzozue nik aldatuko dut bozka Autokorritze-ren alde eta
konponduta.

2.- Zabor-posta/Zabor posta eta berdin Zabor-mezua/Zabor mezuarekin
  Hemen ere Zabor posta aukeratuz berdinketa hausteko prest nago.

3.- Berri-taldea/Berri taldea
  Hemen nik ezin dut ezer egin, zalantzan daudenek soilik erabaki
dezakete: mcpatu (Ibon?) eta Txopi.

Baina emaitzak hobeto ulertzeko, kalkulu orri batean bildu ditut eta
mezuari erantsita bidaltzen dizuet. Egiaztatu zuen datuak ondo sartu
ditudala. Badaude kasu batzuk zalantzazko botuek emaitzak aldatu
ditzaketenak, beraz ondo begiratu.

Berdinketak haustean wikian jarriko dut emaitzen taula.

Ondo pasau Gabonak eta 24an gustora mozkortu (hala nahi baduzue, behintzat)!