[Librezale] Xuxen - Eleka

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Abe 22, 12:51:35, CET 2006

Aupa!

Jaso dut erantzuna postaz:

"Mikel, mila esker erantzuteagatik. Orain kanpotik nabil eta
urtarrilaren 8rarte ez naiz bulegoan bueltan izango. Orduan hitz egingo
dugu nahi baduzu. Jakizu, dena den, ez dugula printzipiozko arrazoirik
GPL lizentzia jartzeko Xuxeni, baina auzi patxadaz aztertu nahi dugula.

Inaki"

Azken esaldia ondo dago!? Ez, ezta?! Edo eztakit zer pentsatu...

Beno, zerrendak hitz egin dezala. Zer egiten dugu?

Ondo izan,

MiKeL