[Librezale] Xuxen -> Gunea prest

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Abe 19, 16:31:37, CET 2006

Aupa!

Iker-ek kode zati bat pasa dit, eta printzipioz kopontzen duela dirudi.
Ibon? ;)

Bestalde, IXA eta Elekarekin harremanak dituen norbaitekin egon naiz
hizketan, eta hauek honi buruz hitz egin die. Kontua da komentatzen
duela santo tomas (21) egunerarte gunea ez publikatzea berak emandako
retorirakak efektua egingo ote duen jakin arte... bi egun itxaroten dugu?

Ondo izan!