[Librezale] Zer moduz funtzionatzen dizue Xuxen-ek?

pi pi a bildua beobide.net
As, Abe 19, 12:02:43, CET 2006

Arkaitz Zubiaga-(e)k esan zuen:
> Aupa,
>
> Norbaitek probarik egin du Xuxen zuzentzailearekin idazten? Nabari da
> euskarazko hiztegia dela, baina hitz asko falta zaizkiola dirudi. Ez dakit
> nire arazoa den edo zuei ere gertatzen zaizuen. Hona esaldi hau Firefox-en
> textarea baten idatzi dut:
>
> 'Gai horren inguruan gehiago idatzi izana arazoa da nire iritziz.'
>
> Esaldi horretan 'inguruan', 'gehiago', 'izana' eta 'iritziz' terminoak
> hiztegian ez baleude bezala gorriz azpimarratzen ditu. Orokorrean ondo
> dabil, idazten ari naizen mezu honetan lau hitzok baitira arazoa ematen
> [...]

Arrazoi osoa duzu, nik egia esan ez dut aurretik nuen aspeel esperimetal hura eta honen arteko kalitate aldaketa
handiegirik ikusten, bide batez hemen aurkitzen ez den beste oinarrizko hitz bat: osoa

ala...

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...