[Librezale] Elkarteei luzatu... Re: Xuxen-en gunea

txupete a bildua mundurat.net txupete a bildua mundurat.net
As, Abe 19, 10:25:20, CET 2006

ba hori.. elkarteei emailez (edo postaz..) informatzeko intentziorik?

nere herriko (algorta/getxo) elkarte batzuen kontaktuak:

Euskaltegia
Lope de Vega 12 - 48930 Romo
Teléfono: 944646299 / 944646502
e-mail: euskaltegi a bildua getxo.net

UK Uribe Kostako Aldizkaria
Amezti 6, 4º - dpto 5
apartado de correos 171- 48990 Algorta GETXO
Tel: 944 911 337
Fax: 944 915 831
aldizkaria a bildua euskalnet.net

ALGORTAKO BERTSOLARI ESKOLA "ALBE"
Aldai Patronatua kulturgunea C/ Caridad, 1-16. Oficina 48990 GETXO

BIZARRA LEPOAN EUSKARA ELKARTEA
Calle CARIDAD 1, oficina 10
48990 Algorta
944 914 357
bizarralepoan a bildua euskalnet.net
página web: www.blogari.net/bl

Koska Kultur Elkartea (Irrati Librea)
koskairratia a bildua koskairatia.com

ta agero badaude euskal herri mailan lan egiten duten elkateak EHE bezala..