[Librezale] Xuxen-en gunea

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Abe 18, 18:07:41, CET 2006

Ieu!

> Ez zen batere gaizki egongo.

Hainbat esteka jarri ditut, eta baita akronimo batzu (estandareak
jarraituz, hauek behin bakarrik jarri behar dira, ez?!)

Hori bai, estekek css maitasun pixkat behar dute, betiko kolore
estandarra pixkat kutrea da eta ;)

Eta beno, testua gauean itzuli eta gnu-es-ko zerrenda batera bidali
behar det, ze FSF-es agian komunikatu ofizial bat ateratzen du eta :)
Oraingoz hor dugu beraien sinadura behintzat ;)

Ondo izan!

MiKeL