[Librezale] Xuxen-en gunea

pi pi a bildua beobide.net
Al, Abe 18, 17:19:33, CET 2006

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Kaixo!
> >
> Jeje. Bai, ala izaten da... baina oraingoan itxoin eo hurrengoan eskuak
> mozten dizkit :D

Ba ez da potroak ikutzeagatik eta ez nahiz ni izango diseinua hobetzen
ipiniko dena (oraingoak nire diseinu tipikoaren antza handia du xD)
baina gaia ahalik eta azkarrena mugitzea interesgarri dela iruditzen zait.

Xuxen noizbait egongo bada komunitatearen buruan orain kaleratu berria dagoela da, hemendik
12 hilabetetara danak ohiturik egongo bait gara xuxen ez libre bat erabiltzea batez ere
non-free erara banaketak erabiltzeko moduan kaleratzen bada.

Norbait asti gutxian zerbait egitera animatzen bada ondo bestela dagoenarekin plazaratu
beharko litzateke asuntoa nire ustetan, zer pentsatzen ?

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...