[Librezale] Xuxen - Manifestua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Lar, Abe 16, 16:52:29, CET 2006

Kaixo!

Ni orain kontutxo batkein nabil, baina poteatzera irten aurretik egiteko
denbora izango dudala pentsatzen det, baimenak eta pasahitzak
badakizkidala. Hori bai, kutrelux, ta gero diseinua ta hori ni baino
gusto artistiko gehiago duen edonork egitea! ;)

Beste inor animatzen bada, esan dezala orain, kodeatzen hasi
aurretik! ;)

Ondo izan!