[Librezale] MediaWiki 1.8.2 euskaraz

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Or, Abe 15, 19:35:53, CET 2006

Aupa,

Aurreko batean komentatu nizuen bezala Wikipediako hainbat lankideren
artean MediaWikiren 1.8.2 bertsioa interfazea euskaratzen ari ginen.
Azkenean amaitu dugu (exif-en inguruko kateak salbu), eta Wikimediari
bidali berri diot horren jakinarazpena; svn-ko hurrengo berrikuspenetan
eta hurrengo bertsio egonkorrean gehitzea espero dut.

Eskertuko nuke Pik edo zerbitzariko fitxategiak aldatzeko aukera duen
beste edonork Librezaleko wikian euskarazko hizkuntza fitxategia berri
honengatik aldatuko balu, eta bide batez itzulpena probatu eta aldaketak
proposatzeko aukera izango genuke. Hizkuntza fitxategia hemen jarri dut:
http://www.zabaldu.com/wikipedia/MessagesEu.php.tar.gz Aldatu beharreko
fitxategia MediaWiki direktorioaren barruan
./languages/messages/MessagesEu.php da.

Milesker!

Arkaitz Zubiaga