[Librezale] Xuxen - Manifestua

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Lar, Abe 16, 13:01:38, CET 2006

Kaixo!

Mila esker zuzenketengatik :D Primeran geratu da :) Eta pozte naiz
planteamentua gustatu izana idatzi dezutenoi :)

Kontua da, orain manifestua 'adostua' (bai ez?) dagoela, hurrengo
pausuak ematen ditugu?

- Webgunea non jartzen dugu? librzale.org/xuxen ?
- Kontaktu posta berezi bat sortzen dugu? gmail-en edo adibidez
(@librezale ere izan daiteke)
- Webgunean formulariotxo bat jartzen dugu, ala postaz bidaltzea
atxikimenduak?

Zuek esan :)

ONdo izan!