[Librezale] Proposamen bi: xuxen - vlc

txupete a bildua mundurat.net txupete a bildua mundurat.net
Ast, Abe 14, 17:29:59, CET 2006

> Kaixo guztioi!
>
> Bi proposamenekin nator, bata 'presazkoa' eta bestea lasaixeagoa.
>
> a) Xuxen. Beno, xuxen-en kaleraketa aspaldiko kontua dela dirudi. Honen
> lizentziaren arazoak ere jakinak. Honen baitan IXA eta Elekeri idatzi
> ostean, Ixatik erantzun didate esanez berlizentziaketa planteatzen
> dabiltzala eta GPLa ez  dutela deskartatzen (LPGLa bai), baina azken
> hitza ez dagoela beraien esku (Elekarenean uste dut dagoela).
>
> Zer iruditzen 'presio' gune bat antolatuko bagenuke, xinple xinplea,
> hainbat erakunderen atxikemenduak biltzen Xuxen benetako lizentzia libre
> [...]

Nigatik ondo.. getxoaldean aspaldiik hitzgin dut gai honetaz kolektibo
euskalzale askokin (bizarra lepoan, ukberri,..)

> b) VLC - videolan. Honen euskeraketa egitea planteatu didate lanean, eta
> nik librezale bitartez egitea aipatu det, pootle erabiliaz. Norbait
> laguntzeko prest? (Kaleratu ostean propaganda pixkat egitea lortuko
> genuke... bai VLC bai Librezaleri buruz).

galdera bat: norbaitek jarri da inkscape euskaratzen.. ni euskaratzen hasi
nintzen baina.. nola euskaratu contorno? (euskalterm: ingerada)