[Librezale] Proposamen bi: xuxen - vlc

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ast, Abe 14, 14:07:49, CET 2006

Kaixo guztioi!

Bi proposamenekin nator, bata 'presazkoa' eta bestea lasaixeagoa.

a) Xuxen. Beno, xuxen-en kaleraketa aspaldiko kontua dela dirudi. Honen
lizentziaren arazoak ere jakinak. Honen baitan IXA eta Elekeri idatzi
ostean, Ixatik erantzun didate esanez berlizentziaketa planteatzen
dabiltzala eta GPLa ez  dutela deskartatzen (LPGLa bai), baina azken
hitza ez dagoela beraien esku (Elekarenean uste dut dagoela).

Zer iruditzen 'presio' gune bat antolatuko bagenuke, xinple xinplea,
hainbat erakunderen atxikemenduak biltzen Xuxen benetako lizentzia libre
batekin atera dezaten?

b) VLC - videolan. Honen euskeraketa egitea planteatu didate lanean, eta
nik librezale bitartez egitea aipatu det, pootle erabiliaz. Norbait
laguntzeko prest? (Kaleratu ostean propaganda pixkat egitea lortuko
genuke... bai VLC bai Librezaleri buruz).

Besterik ez, zuen erantzunak irakurtzekotan,

MiKeL