[Librezale] Er: Re: Myspell-eu

Mikel Goni mikel.goni a bildua googlemail.com
As, Abe 12, 11:48:38, CET 2006

Astelehena 2006 Abe 11 23:29(e)an, pi(e)k idatzi zuen:
> Mikel Goņi-(e)k esan zuen:

> Nik jakin ez dakit ezerrez gaiataz horregatik galdetzen nuen. Baina deb
> paketea egiteko laguntza eskatu nionak esan zuen myspell batetik aspell
> bat atera zitekeela, hori bai nahiko interesaturik negoke nola egiten
> den jakitea, beraz nik denbora aurkitu artean zerbaitetaz enteratzen
> bazara esan eta egin behar denerako ni prest laguntzeko.
Ondo!
Denbora pixka bat dudanean horren bila hasiko naiz ni ere.
Bestalde inork al dauka Elekakoekin inolako harremanik? Lizentzien asuntua
nola dagoen argitu al da? Nik Mandriva badarabilkit eta euskarazko
lokalizazioa dakar, beraz gustatuko litzaidake zuzentzailea barnera dezatela
lizentizek baimentzen badute.
Bueno "ehizatzera" noa.
Agur ta erdi
Mikeltxo