[Librezale] Er: Re: Myspell-eu

pi pi a bildua beobide.net
Al, Abe 11, 23:29:32, CET 2006

Mikel Goņi-(e)k esan zuen:

> Aupa Pi!
> Horren peskizan ibili naiz ba!!
> Nola egin daiteke esaterik? Edota zuretzat gorde nahi duzun sekretua da hori?
> Non aurki dezaket horren inguruko informaziorik?
> KDE erabiltzailea naiz eta ispell edo aspell erabiltzen ditu KDE-ek.

Nik jakin ez dakit ezerrez gaiataz horregatik galdetzen nuen. Baina deb
paketea egiteko laguntza eskatu nionak esan zuen myspell batetik aspell
bat atera zitekeela, hori bai nahiko interesaturik negoke nola egiten
den jakitea, beraz nik denbora aurkitu artean zerbaitetaz enteratzen
bazara esan eta egin behar denerako ni prest laguntzeko.

--
Piarres Beobide