[Librezale] Xuxen III EDBL

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Ost, Abe 6, 19:49:53, CET 2006

Julen(e)k dio:

> Hori onartu gabe dagoelako dela pentsatzen dut (ez behintzat
> bateragarritasun arazoengatik), horren zain geratu beharko dugu beraz.
> Deskribapena alda daiteke bai eta gehitu diot "Basque dictionary".
> Edozein modutan inork deskribapen aproposagoren bat badu buruan, esan
> dezala eta aldatuko dut.

 badago deskargagarri!!

 Firefoxen orrialdea eguneratu egin dut hiztegiaren gainean idatzitako
paragrafo batekin ... ia zer deritzozuen!!

	http://www.librezale.org/mozilla/firefox/

 Thunderbirdena ere aldatu egin dut:

	http://www.librezale.org/mozilla/thunderbird/

 Seamonkey ... pi, ba al dago Semonkey-ren bertsioren bat euskaraz? ...
baietz uste nuen, baina konturatu naiz librezale.org-en ez daukagula
ezer linkatuta!!

> Behin AMO-n onartu dutela, hiztegiei dagokien gehigarrien orrialdean
> [1] euskarazko hiztegia sartzeko eskatu beharko genuke.
>
> [1] https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/

 ba al dakizu hori non eskatu behar den?