[Librezale] Xuxen III EDBL

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 4, 22:20:51, CET 2006

On 12/4/06, Ibon Igartua <i.igartua a bildua euskalnet.net> wrote:

> Julen(e)k dio:

> Niri hau agertzen zait:

>  ... izango da oraindik onartu gabe dagoelako? ... portzierto,
> deskribapena luzatu dezakezu? ... jarri duzunari, gutxienez "Basque
> dictionary" gehituko nioke!!

Hori onartu gabe dagoelako dela pentsatzen dut (ez behintzat
bateragarritasun arazoengatik), horren zain geratu beharko dugu beraz.
Deskribapena alda daiteke bai eta gehitu diot "Basque dictionary".
Edozein modutan inork deskribapen aproposagoren bat badu buruan, esan
dezala eta aldatuko dut.

Behin AMO-n onartu dutela, hiztegiei dagokien gehigarrien orrialdean
[1] euskarazko hiztegia sartzeko eskatu beharko genuke.

Ondo segi,

Julen.

[1] https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/