[Librezale] Xuxen III EDBL

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Lar, Abe 2, 00:02:19, CET 2006

Aupa!

Beno, 90min bakarrik behar izan ditut sisteman myspell zergatik etzijoan
asmatzeko, baina azkenean, lortu dut! 0e0e :D

Kontutan izan beharrekoak:

a) eu-ES bezela izendatu dute, baina locale-ak beti eu_ES izan dira,
beraz, fitxategiak berrizendatu behar izen ditut.
b) gtkspell enchant-en partxearekin konpilatua behar da.
c) enchant-ek ez du sistemako karpetetan begiratzen gentoo-ren kasuan,
debianen/ubuntu konfirmatzeko... baina baietz uste det.
d) hainbat programetan oraindik ez dabil (evolutio-2.8 ez.. begiratzeke,
gedit-2.17 bertsioetan bai, 2.16an ez).

Lizentzia zein den argi geratzen zaidanean (eta benetan espero dut cc
by-nc-sa ez izatea definitiboa), gentoo-rako paketea igoko dut.

Bitartean norbaitek nahiko balu, esatea, baina berez 2 fitxategi
kopiatzea besterik ez da. NOrbaitek martxan ikusi nahi badu:
http://www.mundurat.net/kaxero/myspell.png

Besterik ez, oraingoz ;) Ondo izan!

p.d.: Ni mahaigainataz nabil hizketan, FFn ez dakit nola egin sistematik
har dezan hiztegia... baian pixkat moska nago OOo eta FFrekin, ze
hauentzat eu-ES da, eta sistemarentzat eu_ES... zergatik bi kasu hoiek!?
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.mundurat.net Mundurat Sarea