[Librezale] DAnetik apur bat

Mikel Olasagasti hey_neken
Ost, Api 26, 00:58:25, CEST 2006

IEu!
> Kaixo Denei, bein Kanariar abentura (edo desbentura) amaitu eta oporren
> ostean hementxe negok berriro eta martxan jartzeko hemen lehenengo
> txapa ;)
>
> Librezale:
>
> Azkenean asanblada ez zen egin eta oraindik zerbitzariarekin zer pasa behar den argitu gabe dugu :! jendearen partehartze urria ikusirik mundurat-era aldatzea iruditzen zait aukera errealistena.
>
> Heyneken Mundurat asanbladan zuen etorkizuna argitu al zenuten ?

Bai, ala ere priektukide guztiei oraindike z diegu luzatu bigarren
batzarrak suposatuko duena (aldaketa sakon batzuk).
> Librezale hor ostatzeko zein baldintza daude ?

Ba zuen lanean jarraitzea eta mundurateko batzarretan ta asanbladan
parte hartzea "besterik" ez.

Printzipioz hoiek dira bete behearrekoak... beste munduko ezer :D

> Ala ere hau dana asanbladan argitu beharko zen.

Pitaxia prest? ;)

> [...]
>
> Alberto Fernandez-ek sustatun argitaratu zuen aspell hiztegia garatzen ari zela baina IXA hasi zela zirudienez utzi egin zuela, gehiago jakiteko berari idatzi nion eta hara hiztegiaren garapen beta (edo alpha nahiago bezala) bertsio bat bidali zidak eta nahiko dexente dabil(oraintxe evolution-en idatzi ala ortografia egiaztaketa dut :) )
> norbaitek hobeagorik egon artean interesik badu eskatzeko, ez dut oso argi zer egin beharko den garapena jarraitzeko baina ni behintzat eskaini natzaio albertori laguntzeko (interesaturik badago esateko).

Ba gustora jasoko nikek kopia bat, eta baita nire burua laguntzeko prest
azaldu! Gainera aurreko astean egon nintzen aspell begiratzen...
primeran!!!

> Beatzak (eta burua) berotzeko aski oraingoz...
>
> Oharra: Oraindik ez dut posta guztia irakurtzeko astirik izan beraz agian zerbait galdu dut

Ahal baduk lehen bidalitako posta irakurri zak ;)

Ondo izan!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.mundurat.net Mundurat Sarea