[Librezale] Lehen kontaktua...

Dabintxi dabintxis
Iga, Ira 18, 14:11:22, CEST 2005

Aupa Ibon,

Ba egia esan ondo legoke proiektu handi hoietako
batean laguntzen hastea...zer egin behar dut
(nonbaitera joan?  ez da erraza izango Bartzelonan
bizi bait naiz :)), suposatzen dut nonbaiten eta
norbaitek guzti hau gestionatuko duela ezta? nola
lortu zatiren bat euskaratzeko? eta itzulpena
zuzentzeko edo berrikusteko?(perfektua oraindik ez
naiz eta zuzenketak beharrezkoak dira beti ezta? :D)
nik norbait aurkitu beharko nuke? edo badago taldean
norbait?

Beno esango didazue zeozer, ondo legoke behar bada
hasteko gauza txikiren bat hartzea nola moldatzen
naizen ikusteko.

Beste gauzatxo bat, orain lagun batzuen proiektutxoa
eukaratzen nabil eta duda handi bat daukat nola
euskaratzen da normalean "Comment" ingeleseko hitza?
Nik ez nekien ondo zein zen hitz zehatza beraz:
Oharra, Oharra idatzi, Oharrak eta abar bezala itzuli
dut. Ba al dakizue zein den euskaltzaindiak
hobetzitako forma? :D jejeje

Eskerrik asko denagatik eta espero dut laster lanean
hastea zuekin batera.