[Librezale] Lehen kontaktua...

Dabintxi dabintxis
Or, Ira 16, 12:18:35, CEST 2005

Kaixo,

Duela gutxi aurkitu nuen librezale.org, nire lagun
batzuen proiektu askeak euskartzen nenbilen eta
izugarri postu ninduen zuek aukitzea. Ant
instalatzaile bat javan eta blog-ak egiteko aplikazio
bat PHP-n, nahi baduzue ezango dizuet nondik jeitsi.

Egia esan gauzak ikasi ditut proiektu hauek
euskaratzen eta ondo pasatu dut. Informatikaria naiz
eta orain Bartzelonan bizi naiz, badakizue lan gehiago
dago hemen euskal herrian baino eta gainera ez dago
gaizki beste zeozer ezagutzea ezta? :)

Beno gauza da lagundu nahi nukela eta zuekin batera
gauzak eskaratu. Nola lagundu dezaket? Gaztelera,
ingelesa eta holandesa hitzegiten ditut (suposatzen
dut normalean ingelesarekin nahikoa dela ezta?), eta
beno beharrezkoa bada zeozertarako nire neska
itzultzailea da eta euskera  ez daki oraindik, baina
holandesa, ingelesa, gaztelania , frantseza eta
suediarra hitzegiten ditu.

Ba hori da dena ia kontaktuan jartzen garen eta lana
hasten dogun!

DABINTXI, Agur eta Ondo izan.

"Beste mundu bat baliteke." , "Otro mundo es posible"

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es